Σεντονόπιτα

12 01 2010

Έξω κάνει κρύο, αέρας, χιονόνερο, σκοτάδι, υγρασία. Εσείς στο κρεβάτι, κάτω από τις κουβέρτες εξουθενωμένος μετά το αχαλίνωτο σεξ. Νιώθετε το κορμί της ζεστό και χορτασμένο αλλά … πεινάτε.

«Πες μου τι άλλο θέλεις να σου κάνω» σας ψυθιρίζει στο αυτί.

Χαμογελάτε πονηρά, ανοίγετε το συρτάρι με τα προφυλακτικά, παίρνετε ένα πακέτο και της το δίνετε. Το ανοίγει και βρίσκει μέσα το χαρτάκι που έχετε κρύψει.

«Τι είναι αυτό; Ποίημα;» ρωτάει με έκπληξη.

«Περίπου» απαντάτε όσο πιο γλυκά μπορείτε.

Στο χαρτάκι έχετε γράψει τα παρακάτω.

«Μωρό μου. Πάρε από το ψυγείο τρία αυγά, το ανθότυρο, δύο γιαουρτάκια και ότι αλλαντικό βρεις.

Ανακάτεψέ το στο μπολ με τον Μότσαρτ που σου έφερα από την Βιέννη. Βάλε και τρεις κουταλιές λάδι, αλάτι και πιπέρι. Τα αλλαντικά να τα κόψεις σε κομματάκια.

Μετά πάρε το φύλλο κρούστας από την τσάντα μου. Ένα – ένα βούτα τα φύλλα στο μπολ και ανακάτεψε να γίνουν σαν σεντόνια μετά το σεξ. Μετά στρώσε τα στο ταψάκι. Όχι το οβάλ, το άλλο το τετράγωνο.

Μόλις γεμίσει το ταψί βάλτο στο φούρνο, ανέβασε την θερμοκρασία στους 180  κι έλα γρήγορα στο κρεβάτι, θα έχω ανεβάσει και την δική μου και θα έχουμε μίση ώρα καιρό για να ξανατσαλακώσουμε τα σεντόνια. Μωρό μου.»

Αν θυμώσει και φύγει παραγγείλετε πίτσα.

Ενέργειες

Information

13 Σχόλια

12 01 2010
Ομάδα Food.gr

Καλή χρονιά

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το blog σας έχει συμπεριληφθεί στο Blog Corner του Food.gr στην προσπάθειά μας να αναδείξουμε τις καλές προσπάθειες ανεξάρτητα από το αν προέρχονται από ερασιτέχνες ή επαγγελματίες.

Φιλικά,

Ομάδα Food.gr

12 01 2010

@ Food.gr

Εγώ και οι κάθε είδους φαντασιώσεις μου σας ευχαριστούμε πολύ για την τιμή και σας ευχόμαστε να είστε πάντα πεντανόστιμοι. Καλή χρονιά και καλή δεκαετία.

12 01 2010
cook

σιγα μη φύγει!!!…πες μου πού βρίσκεται ενας τέτοιος ευφάνταστος αντρας κι εγω θα τον παρω και θα τον κλειδωσω μαζί με τα χρυσαφικά μου-που δεν εχω!

καλη χρονια με υγεια και εμπνευσεις παντος ειδους 🙂

12 01 2010

@ cook

Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο πληκτρολόγιο. Επίσης δεν συμπαθεί τον χρυσό αλλά το ασήμι και την πατίνα του.
καλή νόστιμη και ορεξάτη χρονιά να έχουμε 🙂

12 01 2010
BioLogos

Για άλλη μια φορά μπροστά δάσκαλε!!!
Καλή χρονιά και να χαίρεσαι το όνομά σου έστω και καθυστερημένα.

12 01 2010

@ Biologos

Γεια χαρά συνάδελφε. Οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες. Καλή και νόστιμη δεκαετία να έχουμε.

13 01 2010
cook

ω!!!ετσι!!!…γι’αυτο κι εγώ σου κανω δωράκι 🙂
(έλα να το παρεις σε λίγο…μη φοβασαι… την παγιδα μου θα τη στησω αλλη φορα -να σε κλεψω και να σε κλειδωσω με τα ασήμια μου-απ’αυτα κατι εχω!)
🙂

15 01 2010

@ cook

Ευχαριστώ πολύ για το δωράκι (μήπως μπορείς λίγο να απλουστεύσεις την διαδικασία σχολιασμού στο blog σου, γιατί από το wordpress υπάρχει μια δυσκολία κάτι σαν «ηλεκτρονική γραφειοκρατία» )

15 01 2010

@ cook

Αν ήταν να με κλειδώσεις κάπου θα προτιμούσα την κουζίνα σου

19 01 2010
Μιχάλης Νικολάου

Μπερδεύτηκα με τον Μότσαρτ-τρέλλα στο μπολ. Βιεννέζικο τυρί;

19 01 2010

@ Μιχάλης

Το θέμα είναι : Της έχεις κάνει ποτέ δώρο ένα μπολ ;

22 01 2010
victoria

Δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό αλλά έχω συνδυάσει ένα καλό ερωτικό παιχνιδάκι με κάτι λαχταριστό για επιδόρπιο.Οπότε,θα του κρύψω το χαρτάκι μέσα στα σεντόνια για να το βρει μόλις αυτά τσαλακωθούν….Η καλύτερη ώρα για μια..σεντινόπιτα!!

21 11 2011
Λυμένα προβλήματα εφαρμοσμένης μαγειρικής για άντρες | Mankey

[…] Λυμένα προβλήματα εφαρμοσμένης μαγειρικής για άντρες By B.Z. ⋅ October 17, 2011 ⋅ Post a comment Tweet Σεντονόπιτα […]

Σχολιάστε

