Αρνάκι αφτερ ντιβορς

23 11 2008

christmas_girlsΣκέφτηκα πολύ και θυμήθηκα πολλά πριν απαντήσω στην ερώτηση του αγαπητού Adam : «Ποια είναι η αγαπημένη σας χριστουγεννιάτικη συνταγή». Η απάντησή μου είναι πολύ απλή. Καμία. Καμία που να τρώγεται. Υπάρχει όμως μια άλλη που μου δίνει ευχαρίστηση, χαρά, με «χορταίνει». Είναι η καλή παρέα. Έχω παρευρεθεί σε ρεβεγιόν με εξαίσια φαγάκια που η παρέα «δεν τρωγόταν με τίποτα».

Όταν πάντως έχω καλή συντροφιά, το αγαπημένο μου φαγάκι είναι αρνάκι after divorce (ή γκιούλμπασι) με πατατούλες φούρνου συνοδευμένο με μια πιατέλα λευκά τυριά – κατίκι, γαλοτύρι, φέτα, ανθότυρο- και καλό λευκό κρασί.

Μια «δύσκολη» χρονιά – μετά το διαζύγιο– που τα παιδιά ήταν με τη μαμά τους και οι οικογενειακοί φίλοι με τις οικογένειές τους και η «αγαπημένη» μου  με τον σύζυγό της, το έφτιαξα και το έφαγα παρέα με τον εαυτό μου.

Έπλυνα καλά το αρνίσιο μπουτάκι, άνοιξα τρυπούλες και έκρυψα μέσα πέντε λεπτοκομμένες σκελίδες σκόρδο. Το πασπάλισα με χυμό λεμονιού, αλάτι, πιπέρι και το άλειψα με βούτυρο και μουστάρδα. Μετά το τύλιξα καλά με λαδόκολλες και το έψησα για τρεις ώρες περίπου. Μέχρι να ψηθεί είδα την αγαπημένη μου ταινία : «Εντιμότατοι φίλοι μου». Σέρβιρα σε μια πιατέλα τα τυριά μου, άνοιξα και ένα μπουκάλι από το αγαπημένο μου κρασί.

Από τότε ονόμασα αυτό το φαγάκι «αρνάκι αφτερ ντιβόρς» και γίναμε καλή παρέα εγώ και ο εαυτός μου.

Ενέργειες

Information

14 Σχόλια

25 11 2008
paperflowers

Δεν μου αρέσει το αρνάκι αλλά έχω φάει χοιρινό μαγειρεμένο έτσι και ήταν τέλειο!!!

Το «πρέπει να βρεθείς με Άλλους στις γιορτές» δεν το συνήθισα και δεν το αποδέχτηκα ποτέ. Το βρίσκω συχνά καταναγκαστικό για να πω την αλήθεια. Αν δεν γίνεται να είσαι με αυτούς που θα επέλεγες να είσαι, δεν τρέχει και τίποτα αν κάτσεις σπίτι μόνος/η.
Μια από τις πιο όμορφες παραμονές Πρωτοχρονιάς που έχω περάσει, ήταν παρέα με γνωστής φίρμας σοκολατάκια και ένα μπουκάλι σαμπάνια που γρήγορα αντικαταστάθηκε από μια μεγάλη κούπα καφέ!
😉

26 11 2008
padrazo

@ paperflowers

Με εκνευρίζει πια η παραμονή πρωτοχρονιάς. Όλοι περιμένουν με «αγωνία», για να υποδεχθούν έναν άγνωστο επισκέπτη.

26 11 2008
paperflowers

Αν οι γνωστοι επισκέπτες δεν μας ικανοποιούν, φυσικό είναι να στραφούμε στον άγνωστο.
Άλλωστε συμβολικό είναι το θέμα… Η πρωτοχρονιά είναι σαν μια τεράστια Δευτέρα! Πώς λέμε «από Δευτέρα ξεκινάω δίαιτα/κόβω το τσιγάρο/κτλ»… άσχετο αν δεν το κάνουμε ποτέ. Η προσμονή και η «υπόσχεση» αυξάνουν τη σεροτονίνη! χεχε…

26 11 2008
padrazo

paperflowers

Η παρατεταμένη προσμονή και αγωνία όμως ρίχνουν δραματικά τα επίπεδα σεροτονίνης. Σου μιλάω εκ πείρας.

14 12 2008
kikitri

Γεια σου padrazo. Μου θύμησες τα φαγάκια του πατέρα μου απόψε. Το μπούτάκι στη λαδόκολα ήταν το αγαπημένο του, περίπου έτσι τόκανε κι εκείνος-χωρίς μουστάρδα αλλά με κομμάτια κεφαλοτυριού ή κεφαλογραβιέρας κατά προτίμηση.

14 12 2008
padrazo

@ Kikitri

Α και εγώ το φτιάχνω έτσι, με τυράκι . Στις κόρες μου αρέσει ψημένο με μουστάρδα.

15 12 2008
yoritake

Η συνταγή αρνάκι άφτερ ντιβόρς είναι του padrazo;
Αν ναι, ρε padrazo, οταν το διάβασα, μου θύμισε πολύ τον εαυτό μου
και τα αισθήματα που με διακατέχουν πολλές παραμονές πρωτοχρονιάς.
Padrazo, φέτος πώς θα περάσεις την πρωτοχρονιά σου;

15 12 2008
padrazo

@ yoritake

Ναι, η συνταγή είναι του padrazo ο οποίος εκτός απροόπτου θα περάσει την πρωτοχρονιά ως τελευταία ημέρα της προηγούμενης χρονιάς 🙂

18 12 2008
yoritake

Ελπίζω όχι μόνος, παρέα μόνο με το αρνάκι!

18 11 2009
Μιχάλης Νικολάου

Η ταινία καταπληκτική! (Και το νούμερο 1, και το νούμερο 2)

19 11 2009

@ yoritake

Την άλλη μέρα, με ότι περίσεψε είδα την σιωπή των αμνών

@ Μιχάλης

Η τελευταία ήταν πολύ μελαγχολική.

16 12 2009
Victoria

Υπάρχει και το ενδεχόμενο να θέλουμε να μείνουμε και λίγο με τον εαυτό μας στις γιορτές και να γλύψουμε το πιατάκι μας με την ησυχία μας.Ελευθερία έκφρασης και κινήσεων… Επειδή όμως η γκρινιάρα αλλά κατά τάλλα αξιαγάπητη μαμά μου δεν πρόκειται να με αφήσει σε ησυχία,θα την βάλω τουλάχιστον να μου φτιάξει αρνάκι αφτερ ντιβορς. Μόνη μου θα κάνω άλλες συνταγές χριστουγέννων που ξέρω καλά…Πειράζει που δεν είναι μαγειρικής???

12 01 2010

@ Victoria

Προετείνω να φτιάξετε ένα blog με τίτλο «Συνταγές εκτός κουζίνας» 🙂

22 01 2010
victoria

Πραγματικά θα είχα να παραθέσω πολλές…Ενδιαφέρον..

Σχολιάστε

