ΚαλΟμελέτα φούρνου κι έρχεται.

19 09 2008

Δεν την έχω δοκιμάσει αυτή τη συνταγούλα αλλά μου φαίνεται εξαιρετική, γρήγορη και οικονομική. Η αλήθεια είναι ότι γύρισα χθες βράδυ σπίτι αποφασισμένος να την δοκιμάσω, αλλά πείναγα, βιαζόμουν γιατί γουργούριζε η κοιλιά, βρήκα κάτι γεμιστά στο ψυγείο τα ζέστανα μαζί με φέτα στα μικροκύματα και χάζεψα με ένα ντοκιμαντέρ για τον χορό της κοιλιάς.

Λοιπόν η συνταγούλα έχει ως εξής. Ανακατεύουμε σε ένα μπολ τον κιμά που έχει περισσέψει από τα μακαρόνια μαζί με θρυμματισμένη φέτα, χτυπάμε δυο αυγά μαζί με κρέμα γάλακτος, τα προσθέτουμε στο μπολ και ανακατεύουμε. Στρώνουμε το ετερογενές μίγμα σε ταψάκι, φουρνίζουμε, και σε κάνα τεταρτάκι ανάλογα με τον φούρνο είναι έτοιμο. Αν δεν μας βρίσκεται περισσευούμενος κιμάς σοτάρουμε λουκανικάκια κολοκυθάκια κρεμμυδάκι ή ότι μας αρέσει τέλος πάντων. Εγώ πάντως θα το φτιάξω με κιμά.

Ενέργειες

Information

10 Σχόλια

20 09 2008
cook

σεφ
να βαλετε και λιγο φαριναπ οταν θα χτυπατε τ’αυγα με την κρεμα…θα ερθει και θα φουσκώσει…μπαλονακι θα γινει 🙂

20 09 2008
Gianni

Χωρίς κρέμα γάλακτος αλλά με 2-3 κουταλιές γάλα που την έχω κάνει στο τηγάνι, είναι εξαιρετική συνταγή.

21 09 2008
padrazo

@ cook

Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση Mrs Sef , θα την δοκιμάσω.

@ Gianni

Κι εγώ το δοκιμάσει αυτό, αλλά δεν την έχω κάνει στον φούρνο.

21 09 2008
kikitri

Είσαι του κιμά τελικά εσύ. Λοιπόν, εγώ για δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή κάνω τον γύρο σου. Το είπε άλλωστε και η γιαγιά σου είναι Κυριακάτικο φαγάκι. Το ετοιμάζω αυτή τη στιγμή για 2ο πιάτο και για 1ο φιάχνω το ωραίο ριζότο με τα μανιτάρια της κουκ. Αντε πάω να μη μου κολήσουν. ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ

22 09 2008
padrazo

@ kikitri

Είμαι είμαι. Η αλήθεια να λέγεται. Θα το φτιάξω και γω αυτη τη Κυριακή το γύρο-γύρο αν και οι κόρες μου είναι φανατικές με το χοιρινό στη γάστρα.
Καλή εβδομάδα και καλά μαγειρέματα.

22 09 2008
paperflowers

Μ’αρέσει αυτή η συνταγή γιατί την προηγούμενη μέρα χρειάζεται να φας μακαρόνια με κιμά που είναι απ’τ’αγαπημένα μου!

Ως τώρα, με τον κιμά που περίσσευε, απλά έφτιαχνα φρέσκα ζυμαρικά ή ρύζι για αλλαγή αλλά θα δοκιμάσω κ την ομελέτα!

Η φωτό τέλεια! Θέλω κι εγώ ένα ίδιο ρούχο!!!

23 09 2008
Alkmhnh

Eisai foveros…
apo thn stigmh pou arxisa na diavazw to post xaskogelaw…
apo dipla o suntrofos mou me rwtaei ti diavazw kai gelaw…
pali kala xerei thn trela mou me thn mageirikh kai etsi tou diavazw auta pou grapsate oloi….
korifh h suntagh… thn ekana alla me salami aeros….
ante paidia … geia xara!

24 09 2008
FoodJunkie

Πολύ νόστιμη συνταγή και μπλογκ. Η φωτό με τρελλαίνει…!

24 09 2008
padrazo

@ paperflowers

εγώ πάλι αναρωτιέμαι αν αυτό το ρούχο είναι μιας όψεως 🙂

@ alkmhnh

Πάντως αν είδε την φωτό ο σύντροφος αμφιβάλλω αν σου ζήτησε ομελέτα 🙂

@ foodjunkie

εμένα να δεις πως με foodώνει 🙂

24 09 2008
FoodJunkie

Kάτι έχει ο Σεπτέμβρης μου φαίνεται….;-)

Σχολιάστε

