Τσιλμπιρί με μπιριμπίρια

3 09 2008

Άλλο Σμυρνέικο φαγάκι ή μεζεδάκι αν προτιμάτε. Λέγεται Τσιλμπιρί.

Βράζουμε στο τηγάνι λίγο νερό και μετά σπάμε τρία ή τέσσερα αυγά όπως κάνουμε και με τα αυγά μάτια. Μόλις γίνουν – δυο λεπτά περίπου χρειάζονται αλλά μπορείτε να τα «σφίξετε και περισσότερο – τα βάζουμε σε μια πιατέλα .

Ανακατεύουμε καλά ένα γιαούρτι στραγγιστό, δυο τρεις σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο, ένα φλιτζανάκι του καφέ ξίδι, και αλατάκι. Με αυτό το εξαίσιο μίγμα σκεπάζουμε τα αυγά και από πάνω ρίχνουμε κόκκινο πιπέρι και μια κουταλιά λιωμένο βούτυρο.

Το τσιλμπιρί συνοδεύεται με μπιριμπίρια ρεμπέτικα τραγούδια και άφιλτρα τσιγάρα όπως φαίνεται στη φωτογραφία.

Ενέργειες

Information

9 Σχόλια

3 09 2008
cook

εγώ ούτε ρεμπετικα ακούω,ούτε τσιγάρο βάζω στο στόμα μου,αλλα στο τσιλμπιρι λέω….ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!!!!!
να μου φιλήσετε τον σεφ…(τέτοια χαρά…μπορει και αυριο να το δοκιμάσω!)

3 09 2008
betty

Θα το έφτιαχνα του γιου μου που κάθε πρωί θέλει αυγά μάτια, αλλά δεν τρώει το σκόρδο και δεν είναι και σε κατάλληλη ηλικία για τα συνοδευτικά μπιριμπίρια της φωτό 🙂 🙂 🙂
Ει cook, θα ακολουθήσεις πιστά την συνταγή;!
Padrazo η φωτό είναι αυθεντική της εποχής, τύπου penthouse ή τυχαία βρέθηκε (sorry, πάντα έχω απορίες!);

4 09 2008
padrazo

@ cook

Αναμένω εντυπώσεις. Απ’ ότι κατάλαβα διαθέτεις όλα τα σχετικά συνοδευτικά που λέει και η αδελφούλα. Ευχαριστώ για το φιλί 🙂

@ betty

Οι απορίες είναι σαν τα μπιριμπίρια, φτιάχνουν «ατμόσφαιρα»
Την φωτό την είχα βρει τυχαία και την είχα σε «γραμμή» προτεραιότητας».
Αυτό είναι φαγάκι για μεγάλους μπόμπιρες. 🙂

4 09 2008
cook

για μπιριμπίρι λέω να βάλω τον καλό μου…δε μου βρίσκεται τίποτα πιο πρόχειρο 🙂

5 09 2008
padrazo

@ cook

Μια χαρά σε βρίσκω. Πλήρως εξοπλισμένη 🙂

6 09 2008
kikitri

Στα Τσιλμπιρί λέμε ΝΑΙΙΙΙΙΙ στα Μπιριμπίρια ΟΧΙΙΙΙ. Και μια ερώτηση: Αλατάκι βάζεις μόνο στο γιαούρτι, στα αυγά καθόλου;;;

7 09 2008
padrazo

@kikitri

Εγώ βάζω αλατάκι παντού γιατί μου αρέσει η αλμυράδα 🙂
Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα μπιριμπίρια με κουβεντούλα «επιστημονική» 🙂

8 09 2008
kikitri

εντάξει ότι πεις…

11 09 2008
Βασιλική

Τσιλμπιρί κι ελιά και Κώτσο Βασιλιά. http://www.champions-league.gr

Σχολιάστε

